Let your smile change the world, don't let the world change your smile!

maandag 19 januari 2015

Eerste bestelling

 
Hallo lieve bloggers
 
Spannend... vorige week al een eerste kaartenbestelling van een collega/vriendin ( Samira). Een vriendin van Samira is zwanger van een tweeling en ze wilde haar verrassen met een mooi kaartje.
  Ik ben er dan dit weekend, na te gaan "shoppen" in de thuiswinkel van mama :-) maar meteen ingevlogen. Ons Samira vond de kaart prachtig, dus me very happy!
Carolijn heeft dit weekend ook voor het eerst een volleybalmatch gewonnen met haar ploeg dit seizoen, dus nog een reden om fier en blij te zijn.
Ondertussen is de werkweek weer begonnen, dat was deze morgen wel wat minder. Ik had het weerbericht dit weekend niet gevolgd en ja... een mooi sneeuwtapijtje in onze voortuin deze morgen en de auto ondergesneeuwd. De meeste sneeuw was tegen de avond wel alweer verdwenen
 
 
Zoals jullie wel al gemerkt hebben is Magnolia mijn favoriete "model".
 
 
Hoog tijd om onder de wol te kruipen, want morgen weer vroeg dag.
 
Groetjes
San





6 opmerkingen:

  1. Het gaat hier goed, dat je al bestellingen binnen krijgt.
    Super leuk gemaakt.
    Bedankt dat ik je ook bij mijn volgertjes gevonden heb.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo San,
    je hebt een heel leuk kaartje gemaakt... en je plaatje is mooi ingekleurd!
    Fijn dat Samira het kaartje mooi vond...

    Groetjes,
    mama xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt, lief afdrukje en wat een goed idee om de kaart met -gat- voor de binnenkant te gebruiken..
    Leuk dat je ook bij mij volger bent geworden,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Sandra.
    En leuk dat je mijn volgster bent geworden.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is dit!!!
    En je bent vanaf vandaag weer een volger rijker...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, ik volg je moeder en via haar kwam ik op jouw blog! Leuk dat je ook aan de freubel bent!
    Je kaartje is erg mooi, en leuk dat je dat op bestelling mocht maken.
    Ik wens je veel plezier in blogland!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen